Cum să te îngrași ? Dieta pentru a crește în greutate: sfaturi și planuri dietetice pentru acei oameni care nu sunt mulțumiți de corpul lor și doresc să crească masa musculară.

Dieta pentru a câștiga în greutate

În timp ce majoritatea oamenilor se luptă să piardă în greutate, există persoane care sunt excesiv de subțiri și nu pot câștiga în greutate chiar dacă încearcă să mănânce. Dieta pentru a crește în greutate nu trebuie să fie dăunătoare pentru organismul dvs., cu toate acestea, va trebui să alegeți alimente sănătoase cu un procent excelent de proteine care ajută la dezvoltarea masei și care nu sunt dăunătoare sănătății, respectând anumite reguli și luarea anumitor alimente nu va fi dificilă obțineți rezultatul dorit, cu excepția cazului în care vă confruntați cu patologii care determină pierderea în greutate.

De fapt, a fi slab poate fi constituțională sau patologică, leagă constituțională sunt persoane care se află într-o stare de sănătate excelentă.

Tipurile de slabire neobișnuită, patologică, au caracteristica de a fi cauzate de tulburări foarte lungi sau niciodată rezolvate, cum ar fi, de exemplu, anorexia „mentală”, unele boli mintale sau chiar tulburări cronice digestive. În mod evident, în acest caz, nu este necesar să se vindece slabirea, ci să se rezolve, atunci când este posibil, afecțiunile care au provocat-o.

De ce slăbești ?

Cauzele pot fi: hipo-alimentația care poate include malnutriție sau diete vegane sau prea strict vegetariene, unele tulburări inflamatorii, tulburări digestive și metabolice (cum ar fi insuficiența renală sau tulburări cardiace și psihiatrice).

Acum, dorind să vorbim despre terapie, trebuie spus că remediul pentru pierderea în greutate constă mai mult decât în orice altceva în tratarea tulburării care a generat-o, dacă, în schimb, vorbim despre o slabire constituțională, atunci terapia poate consta într-o dietă bogată în calorii. Luând în considerare, însă, slabirea generată de unele patologii, de exemplu cele datorate unor cauze psiho-afective (ia în considerare anorexia care duce la malnutriție sau chiar malnutriție), atunci trebuie să luăm în considerare în mod serios ipoteza unei vizite de tip psihiatric sau psihoterapeutic.

Pentru persoanele care nu suferă de vreo patologie și care doresc pur și simplu să-și crească masa corporală, ofer câteva sfaturi alimentare și o dietă de îngrășare bogată în calorii și bogată în proteine ​​pentru a obține organismul pe care l-ai dorit dintotdeauna.

Alimente pentru a castiga mai multă masă musculară

Cu toate acestea, dacă dorința dvs. este să câștigați o oarecare greutate, important este să o faceți cu sisteme sănătoase, câștigați în greutate alegând cele mai hrănitoare alimente care contribuie și la construcția masei musculare, nu numai a grăsimilor. Suplimentele de vitamine, proteine (suplimente care combină vitamine, aminoacizi, proteine și carbohidrați) vândute în farmacii sau ușor disponibile pe internet, ar putea fi o soluție excelentă, mai ales dacă este combinată cu câteva ore pe săptămână la sală, foarte utilă pentru creșterea masei slabe.

Cel mai important lucru de făcut, nu numai pentru cei care doresc să crească în greutate, este să nu renunți niciodată la un mic dejun copios, capabil să ofere o mare parte din energia necesară pentru a înfrunta ziua. În special, preferați fructele, laptele, mierea (întotdeauna de preferat zahărului, în special zahărul rafinat), cerealele (de preferință integral) și fructele uscate.

Nu trebuie să renunțați niciodată la primele feluri, trebuie să consumați paste și orez, mâncați mâncăruri bogate în carbohidrați, care sunt esențiale pentru a câștiga volum. Se recomandă utilizarea uleiului de măsline și a parmezanului.

Creșteți numărul de calorii cu alimente.

Luați întotdeauna o gustare după-amiază, lapte, iaurt sau fructe, orice preferați, cu excepția gustărilor dăunătoare sănătății noastre. Adăugați pe cât posibil brânzeturi în alimentația voastră, ceea ce vă va ajuta să consolidați rezervele de calciu, consumați de asemenea şi lapte care întărește oasele prevenind osteoporoza.

Nu uitați, că trebuie să aveți întotdeauna grijă de corpul dvs. să mențineți forma potrivită a greutății, să nu depășiți cu mâncarea (excesele mesei pot fi foarte nocive) și în special cele care contin grăsimi dăunătoare, cartofi prăjiți, băuturi carbogazoase, mâncare in general de la fast-food. Încercați să efectuați o dietă cât mai sănătoasă și echilibrată. Îmbunătățește calitatea dietei tale, preferând alimentele sănătoase, combinate cu câteva ore de sport, dacă urmezi ședințe la sală nu uita să iei suplimente.

Schema alimentară să câstigi în greutate !

La micul dejun:

  • Muesli sau alte cereale, sau chiar fulgi de ovăz, care trebuie luate împreună cu lapte de migdale sau lapte normal.
  • Pâine prăjită, cu ulei (măsline) deasupra, de asemenea, cu puțină șuncă sau gem și unt.
  • Un ceai bun, sau chiar o cafea, atât timp cât sunt îndulciți cu zahăr brun sau miere.
  • 1 fruct


Mid-dimineață:

  • Încă ceva cafea sau ceai, întotdeauna îndulcite nu cu zahăr, ci fie cu miere, nici cu zahăr brun, fie cu suc de fructe care poate fi combinat cu:
  • Pâine feliată sau cu gem și unt sau chiar cu unt de arahide. Brânza și șunca sunt de asemenea posibile.
  • Alternativ, de asemenea, un sandwich cu ton împreună cu salată și maioneză. În întregime puteți adăuga (puține) alune.


La ora prânzului

  • De preferat orezul sau pastele cu legume și / sau cartofi.
  • O omleta cu ou, sau carne sau peste (alegerea ta).
  • Puțin salată, fiind capabil să o condimentezi cu ulei sau maioneză.
  • Un desert sau brânză (la alegere).
  • Pâine
  • Niște fructe
  • Cafea sau ceai.


Mid-după-amiază:

  • Un suc de fructe sau înlocuiți-l cu cafea (sau chiar ceai, la alegere), cu condiția să fie îndulcite cu zahăr brun cu miere, împreună cu:
  • Sunt posibile și câteva felii de pâine cu gem și unt, brânză cu șuncă sau unt de arahide.
  • Alternativ, un sandviș cu ton și maioneză, o frunză de salată și (câteva) alune.


La cină:

  • Putem lua o ciorbă de cartofi sau piure de cartofi și legume.
  • Chiar și carnea sau peștele, poate împreună cu cartofii sau garnitura cu orez, pot fi valabile într-o dietă pentru a lua în greutate.
  • Pâine
  • Niște fructe.


Pentru după cină:

  • Dacă vă asigurați că petreceți mult timp între cină și momentul în care vă culcați, puteți avea și alte gustări.


Dacă urmați această „dietă pentru a câștiga în greutate” și ascultați aceste câteva indicații simple, este posibil să începeți acest nou program alimentar cu scopul de a vă crește greutatea. Este bine să ne amintim că de multe ori problema de a fi prea subțire este rezultatul unei stări de sănătate anormale sau chiar, pentru cei care o folosesc, luând medicamente. În consecință, dacă bănuiți că slabirea excesivă poate depinde de una dintre aceste două cauze, atunci este mai bine să nu vă angajați într-o dietă pentru a crește în greutate, dar consultați medicul pentru sfaturi profesionale și, dacă este necesar, să vă adresați celui mai potrivit specialist. la nevoile tale.

Next Post

Mic dejun proteic: exemple și idei sanatoase

Fri Mar 6 , 2020
Un mic dejun proteic poate fi foarte util sportivilor, dar și veganilor și vegetarienilor care nu consumă proteine animale. Dar câtă proteină să mănânci la […]
mic dejun proteic