Dieta cu orez este o dietă care vă permite să slăbiți rapid datorită proprietăților binecunoscute ale acestui aliment. Dar funcționează într-adevăr dieta orezului? În ce constă? Care este schema de urmat, care sunt meniurile de încercat? Și în final, există vreo contraindicație?

Înainte de a răspunde la toate aceste întrebări, să facem un pas înapoi și să descriem proprietățile și beneficiile orezului. Datorită contribuției orezului la corpul nostru, vom înțelege care este eficacitatea acestei diete de slăbit, care ar putea fi încercată chiar dacă purifică organismul într-un timp scurt.

Cum funcționează dieta cu orez ? Beneficiile orezului pentru dieta ta

Orezul este un aliment care trebuie ținut în considerare in mod particular, de fapt, nu este o coincidență că l-am folosit de secole. Chiar și în afara dietelor, are proprietăți utile pentru oricine, ceea ce aduce beneficii vieții noastre de zi cu zi.

Pentru început, orezul este un aliment detoxifiant, perfect pentru a vă ajuta la o dietă de detoxifiere, mai ales atunci când trebuie să vă regenerați. Orezul brun, de exemplu, este foarte bogat în fibre, ajută digestia și în special este un aliat excelent împotriva constipației. Proteinele de orez sunt sărace în toxine și gluten, iar acest lucru îl face un aliment perfect pentru celiaci și pentru cei care doresc să urmeze o dietă fără gluten. De ştiut, însă, că orezul roșu și orezul negru (sau orezul Venus) sunt un aliat împotriva hipertensiunii arteriale, ajutând la reglarea tensiunii arteriale și împotriva colesterolului ridicat. Ajutorul în digestie și contribuția împotriva colesterolului, pe lângă efectul puternic de purificare, fac din orez alimentul ideal pentru o dietă ideală.

Schema de dietă a orezului: 2 pași pentru purificare și scădere în greutate

Dacă intenționați să urmați dieta orezului, începeți cu premise excelente: orezul te duce la stare de satietate repede, dar în același timp are puține calorii, deci vă veți simți plin fără ingerați prea multe calorii, care sunt inamicul liniei și pentru cine îşi doreste sa slăbească. Este bogat în fibre, așa cum am spus și, în plus, are puțin sodiu, de aceea ajută la diureză, iar în combinație cu alte alimente indicate ajută la combaterea retenției de apă. Datorită acestor proprietăți, acțiunea orezului este atât de purificare, cât și de slăbire și acesta este motivul pentru care dieta orezului constă într-o schemă împărțită în două faze: o dietă de 3 zile pentru detoxifiere și o dietă de 9 zile pentru slăbire. În acest fel, puteți cuceri abdomenul plat mult dorit !

Dieta de orez de 3 zile: pentru detoxifiere

Dieta de orez de 3 zile are o acțiune de drenare și purificare și asigură rezultate excelente, dar recomandă consumul numai de orez. Pentru rezultate mai bune, ar trebui să fie ales orezul brun și, uneori, alternat cu cereale. Cei care doresc să evite glutenul pot folosi quinoa în schimb, un aliment perfect pentru a se hrăni cu puține calorii. Meniul alimentar tipic de 3 zile are un model ca cel de mai jos:

  • Mic dejun: cremă de orez dulce (orez fiert cu multă apă și smoothie), cu un vârf de miere sau cu fructe roșii
  • Prânz: orez brun fiert în multă apă, pentru a fi absorbit aproape în întregime + ulei de măsline extravirgin şi un fruct
  • Cina: ciorba de orez (sau quinoa, sau orz) completată cu legume fierte deoparte

Ce fructe și legume să folosești în dieta orezului? Alegeți dintre cele mai bune alimente pentru a detoxifica!

Pentru a găsi idei cu privire la fructe și legume pe care să le folosești în dieta de orez de 3 zile, precum și în a doua fază a 9 zile, iată o alegere a celor mai bune alimente detoxifiante. Sunt ușoare, extrem de digerabile și, mai ales, te vor ajuta să te purifici, ajutând cu acțiunea lor beneficiile orezului.

Dieta de orez de 9 zile: să slăbești rapid

A doua fază a schemei este dieta de 9 zile. În mod curios, dieta de orez este împărțită într-o primă fază de șoc în scopul de purificare și o a doua, fază scurtă, care te ajută să slăbești rapid. Dar cât de mult slăbești? A doua fază promite pierderea la 5 kilograme în 9 zile de program, dacă este urmată in mod rigid. De asemenea, în acest caz, orezul care se utilizează cel mai mult este orezul brun, nu mai mult de 80 de grame pe porție. Un meniu tipic în faza de 9 zile este următorul:

  • Mic dejun: un pahar de lapte de orez + 3 prăjituri de orez + gem cu fructe 100%, fără aditivi și îndulcitori
  • Gustare: un fruct de sezon
  • Prânz: orez brun fiert , alternativ, paste de orez, asezonate cu brânză proaspătă (ricotta degresată, parmezan) și legume fierte. Ca o alternativă la orez, unele ingrediente mai nutritive pot fi introduse treptat, cum ar fi peștele , puiul fără piele, verdeturile și legumele. Carnea slabă și peștele trebuie să fie la grătar sau la cuptor fără condimente și însoțite de o farfurie cu legume și verdeață
  • Gustare: un fruct
  • Cina: risotto cu ciuperci (maxim 60 g de orez), sau orez fiert asezonat cu creveți gătiți la abur (sau alternativ carne albă) + salată mixtă (sau legume la grătar) asezonate ușor, fără sare și cu o picătură de ulei

Dieta de 9 zile poate fi, de asemenea, împărțită în 3 faze de 3 zile fiecare, începând cu o dietă destul de strictă și introducând treptat carne albă sau pește și legume pe măsură ce trec zilele. Rezultatele sunt asigurate, dieta funcționează deoarece obțineți un abdomen plat sau, în orice caz, o scădere generală în greutate, remarcând, de asemenea, un sentiment mai mare de lejeritate și mai puțină oboseală, cu toate acestea dieta de orez, fiind foarte strictă, ar trebui să fie urmată pentru o perioadă scurtă de timp timpul, ca o fază de șoc a unei diete mai echilibrate. De aceea, pentru această dietă există câteva contraindicații sau avertismente de reținut. Este important de știut, totuși, că acesta nu trebuie să dureze mai mult de cele 9 zile ale programului, înainte de a trece la o dietă mai variată.

Contraindicații: de aceea dieta trebuie să dureze doar 9 zile

Dieta cu orez este dezechilibrată, adică admite doar câteva alimente, eliminând multe altele. Din acest motiv, legat de sănătate, este o dietă care trebuie adoptată doar pe perioade foarte scurte și, în orice caz, trebuie aleasă numai cu aprobarea medicului sau a nutriționistului expert. Ca toate dietele drastice, are defectul care, odată întrerupt, dacă nu luați o dietă corectă și echilibrată, reia imediat toate kilogramele pierdute. Deoarece nu este foarte echilibrat și nu este foarte variat, poate fi dificil de urmat și poate provoca o senzație de oboseală, lipsă de concentrare și, în general, o anumită subnutriție, fiind bazat pe un singur aliment și promițând rezultate rapide pe termen scurt. În cele din urmă, asigură un abdomen plat în cel mai scurt timp posibil și, chiar dacă funcționează, nu face niciun miracol și, mai ales, nu poate fi folosit ca o dietă constantă.

Next Post

Dieta Dukan

Sat Jun 6 , 2020
Dieta Dukan este rezultatul a 40 de ani de experiență a nutriționistului Pierre Dukan este o metodă structurată în 4 faze, 2 de zlăbire si […]