Retete

Ardei umpluti de post cu soiaPerioada de post,in aceasta perioada credinciosii nu au voie sa manance produse de origine animala si, chiar si cu alimentele vegetale, nu trebuie sa fie lacomi asa ca va puteti da seama ca nu este o misiune prea usoara pentru pregati retete de post. In acelasi timp, aceste perioade de post cu privire in mod particular la acele cu timp indelungat este si o ocazie de a consuma alimente cat mai sanatoase si de a face o cura de detoxifiere, dar este si riscul de a opta pentru alimente sau mese ne echilibrate in nutrienti pentru ca diversificare devine mai grea, pasionat de sport si nutritie incerc mereu ca mesele pe care le consum sa fie cat mai echilibrate de aici si aceasta idee de ardei umpluti de post cu soia.
Pancakes sau clatite americane proteicePancakes proteice, în urmă cu ceva timp, aveam nevoie de un mic dejun care să se combine bine cu dieta mea proteica ! Am căutat ceva fără prafuri de suplimente proteice, sănătos și gustos și aici am descoperit această rețetă de pancakes proteice cu albușuri de ou și făină, unde bicarbonatul de sodiu și câteva picături de lămâie acționează împreună ca un agent de dospire. Pentru a însoți totul, puteti folosi de exemplu o crema de iaurt grecesc, cacao si banane. Incepe ziua in mod inteligent cu aceste pancakes proteice veti avea parte de calorii de calitate generate in mod esential de proteinele din ou si iaurt grecesc si o balanta de carbohidrati complecsi. Pentru cine nu doreste sau este intolerant la iaurt, in comert se gasesc inlocuitoare de calitate .
Reţetă de batoane proteiceAceste batoane proteice de casă au un gust incredibil, aproape ca un biscuite bun, fără partea negativă a multor calorii, zaharuri și grăsimi prezente în ele. Pot fi folosite ca şi gustări pre și post antrenament sau ca desert la sfârșitul unui prânz rapid făcut la serviciu . Principalele ingrediente sunt proteina din zer aromată cu ciocolată și untul de arahide. Reţeta de batoane proteice de casă poate fi o alternativă convingătoare pentru a le înlocui şi pe acelea din comerţ.
Mic dejun proteic cu iaurt grecesc in straturiCe zici de un mic dejun proteic pentru sportivi cu 55g de proteine si un aport caloric de peste 400kcal ? Vă prezint o alternativă delicioasă la micul dejun obișnuit , cu un aport caloric ridicat provenit în mare parte din proteine, fără a ne lipsi un echilibru între carbohidrați și grăsimile derivate din muesli, ciocolată și cacao. Un început de zi cu siguranță cu multă energie pentru corpul nostru. Îl puteti cunsuma si precum o gustare între mese nu in mod absolut la micul dejun.
Salată de pui LightRăcoritoare, sănătoasă și colorată! Salata de pui light este o sursă de energie de consumat repede sau lasată in frigider pentru acele zile in care nu aveţi timp să gătiţi.Pentru a completa salata de pui o sa pregatim si un sos care va face preparatul și mai delicios. Salata de pui este rețeta perfectă pentru a aduce la masă o farfurie sănătoasă și apetisantă !
Pui curry cu sos de iaurt- LightM-am gândit să vă gătesc niște pui curry. Dar pentru această rețetă de obicei se foloseşte smântână, alții chiar preferă untul. Dar vă propun o versiune light cu iaurt natural.Bucățile de pui curry sunt o farfurie cu un conținut scăzut de lipide și calorii. Carbohidrații nu afectează în mod semnificativ aportul de energie, în timp ce proteinele sunt elementele nutritive predominante.
ChiliDoriti un sos picant pe bază de ardei, rezervat celor mai îndrăzneți.Chili acest sos este originar din Statele Unite, dar este cunoscut în întreaga lume. Sosul de chili este un condiment cu o prevalență calorică suportată de carbohidrați. Colesterolul este absent, în timp ce fibrele, grăsimile și proteinele nu sunt semnificative.Acest condiment este potrivit pentru orice dietă.
Ketchup de casaBun ketchup-ul , nu ? Insotitor ideal la cartofi carnuri sau alte varietati de mancăruri .Da, dar când ne uităm la etichetă, încep îndoielile: conservanți, agenți de îngroșare, agenți de gelifiere și alți aditivi. Așa că m-am întrebat dacă este posibil să facem ketchup acasă. Îți imaginezi răspunsul? Sigur că da! Totul se poate face cu propriile mâini! Așa că astăzi vă propun o variantă de sos ketchup, preparată doar cu ingrediente naturale.
Batoane de peșteBatoane de pește - Sunt o sursă de energie medie, acoperită în egală măsură de lipide, carbohidrați (complexe) și proteine ​​(cu o valoare biologică ridicată). Acizii grași sunt nesaturați în principal, iar colesterolul este destul de semnificativ, în timp ce fibrele sunt rare. Aceste batoane de pește sunt alimente de origine animală care se împrumută la majoritatea dietelor.
1 2 3